....

Var på stan med Lisa idag, så då åt vi på opalen :),... Men det var en typ gubbe som förstörde allt :S han hade köpt en kaka typ, och sen när vi började äta så började han spotta ut den och typ höll på och så, då kom personalen och tog borthan därifrån... USCH
sen gick vi runt på lite affärer och så =)

Snart åker jag upp till Stugan , det blir sköönt och där har dom SNÖ !!!
Men segt att åka dit upp, med lastbilen..

Vet inte hur jag ska göra, vet inte vad du vill. Ibland är det ena saken och ibland är det något annat. Snart orkar jag inte det hära längre. Jag orkar inte leka en lek, och inte veta vad jag är. Du vill vara en sak, men vad blir jag då ? Vill inte , orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0