Dagarnaa som gått

I fredags så for jag och Tim iväg till luleå , och kom fram vid kl 8.. Bion skulle börja halv 10, så när vi väntade på den var vi med Ludde och William :)
Den var bra filmen,  men eftersom det var i 3D så flög ju typ blod osv "ut i publiken"..
Hon som satt brevid mej, var typ liiiite töntig, haha hon skrev typ för allt..

I lördags så åkte jag iväg på stan med Becka och Helena för att handla mat till kvällen, najjjs !
Sen vare bara att börja fixa sejj, det tog EN jävla timme att få i linserna.. HAHA!!
Men bra blev det, tillslut :) åkte till becka sen vid halv 7, då började Katti med förrätten sedan gjorde Jag Becka Helena och Kajsa varmrätten och sedan kom Malin och Sanna över och då åt vi efterrätt !
Det var grymt good mat :) och mkt najjs prat. Vid 9 så fick vi skjuts ut till Degerbäcken.
När vi kom så hade dom som skulle vara där redan kommit, vi var kanske typ 15 st, men det var as chill !!
Alla hade roligt, och såå, så det var ju bra.. ;D
åkte hem vid typ halv 2, så när jag kom in i mitt rum låg tim där och sov.

Igår gjorde jag inte alls så mkt, vi åt Palt ute i sävast och spelade ett spel. på natten spelade jag och tim WII , huhu jag var bäst (Y)

Idag har det inte alls hänt så mkt, har varit och köpt en jacka :) (äntligen!!!!) sen for jag och pappa och övninskörde lite grann, så att jag lär mej med koppling och såånt, så startade i uppförsbacke och körde slalom och växlade och höll på så. Det var jätte kul ! och tycker det gick väldigt bra, med tanke på att det var andra gången jag körde, men sist jag gjorde det var ju i våras.. Vi ska nog mest troligt fara ut en gång till iaf denna vecka :)

Ska lägga in Bilder från Halloween och sånt, så fort som möjjligt ! men nu ska jag och se på lite TV..

Tjoootjoo! ;DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0