Tillbaxs till rutinerna!

Nu har ju skolan börjat igen, det e både bra och dåligt..
vi fick sluta vid 9, och vi har inte vanliga lektioner försen på torsdag då har vi även sovmorgon till 12 än så länge..
Nu kommer man tillbaka till alla rutiner som varit som bortblåst under sommaren, det e vell bra.
Vi har fått 2 stycken nya i klassen, och imorgon så ska vi vara i Scoutstugan med alla teknikare så vi lär känna dom nya små ettorna.. så hoppas det inte kommer att regna!

Igår så for jag ut till Tim's stuga , så bastade och typ badade (?!) typ svingit kallt men de var skönt efteråt, så jag sov dära. Pappa skjutsade dit mej med sin motorcykel, men det var jag som fick köra den, för att träna på det kanske ? men de var roligare att köra än med mopeden, går ju så himla söligt då juh.. hah
Tog tim's moped imorse så att jag kom hem, så ska fara tillbaka med den nu, så får jag se om jag kommer hem idag eller imorn.





  

Har köpt nya skor idag oxå , som jag kan ha till vintern. Så de e klart iaf.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0