Lekis med 1orna!

Igår så for jag och hämtade upp Becka så for vi sen till gruvbergsvändplatsen och mötte upp Tobias, Jonatan, Filip och Hannes. Då körde vi allihopa till Scoutstugan, där blev vi indelade i 10 stycken lag, med 2or och 1or i varje lag.
 Sen började tävlingarna, det var tex hoppa säcka, pil kastning, linje kubb och massa annat.
Mitt lag kom på 3:e plats, hahah !
Efterdet åkte jag och Becka hem och bytte kläder sen till Tim's farmor och lämnade kläder åt honom! Då ville Tim att vi skulle åka runt så e gjorde vi. Vi hamnade tillslut i en Lekpark där vi snurrade runt hur länge som helst. Sen åkte vi hem till Mej och gjorde en kladdkaka. Som alla i familjen verkade gilla och Malin's kompisar med, för den tog nästan slut, hahah.
Jag och Becka for till max och åt där och de spårade liiite... Grölökar! hahahaha bara Becka som fattar.. ;)

Jag och Becka hade även träning här hemma, hahahahah kul vare..
När vi hade varit ute och herrjjat så kom vi in och drack Varm Choklad, Mums.

Nu ska jag fara och hämta Becka igen, och så drar vi till skolan ! kort dag idag igen, skönt!

HEEEJJS ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0