hoppborgar <3

Eftersom mamma och pappa firade 21års dag idag, så skulle dom gå ut och äta och så. men jag skulle ju på konserten så följde inte med dom.. Hoppas dom hade trevligt :)

När jag Katti och Lisa kom till björknäs så ville lisa stå längst fram , vi drog fram en bänk. När den var framme så ville hon att vi skulle stå framför dörren istället! Hon förberedde sig och kunde inte stååå stilla ! HAHAH
Konserten var i ungefär en timme, och var näääjs :)
Efter det gick jag Katti Lisa Becka Kajsa Helena och Markus på stan. Köpte 3 par örhängen..
Lisa Helena och Markus åkte efter ett tag och vi andra gick å fikade på opalen.. sen gick vi på stan, så har hittat en Vas jag ska köpa, så slipper åka till ikea ! ;D
När vi kom ut ur affärn, såg vi en H o p p b o r g , vi stannade och granskade den, då sa han som ägde (?!) den : *det är baara att hopppa*.
VI slängde av oss skorna och upp i den ! hahahah kul vare :D underbart asså :)
Dom spelade musik, så vi gick dit när Becka hade åkt, då började katti och kajsa att dansa där, hähä
¨Satan vad det är KALLT ute.. :(





   

   

Tryck på bilderna för att få dom större !



Nu ska jag soova , upp tidigt imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0