Helgen innan skolan..

Idag blev jag väckt vid 10 och de har varit en riktig slappardag idag ! men de är skönt det oxå..
Vi har ju köpt en "ab circle pro" från TVshop, och när jag skulle annvända den idag, så flög jag av
den och rakt in i träningscykeln, var inte det skönaste menmen..  Så om man ska köra den ska man INTE ha långbyxor och köra snabbt kan det bli en crash!

Igåår så var Jag med Katti Ellen Lisa och Helena , vi chillade mest.


Sen så kom även Sanna och Kajsa. Då gick vi till smörblomman och busade.. haha jag och ellen gungade hur länge som helst på snurrgungan, och de känns idag kan ja då säga, haha !

Lite bilder från igår :







   



 

CIAAAOOO ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0