Hehehhe NAAT

Jag sa att ni skulle få biler igår, men de blev aldrig, för har inte suttit vid min dator än, och gör inte det nu heller.. :P
Men nu har jag målat klart i mitt rum iaf , det blev najjs :)
så nu har jag bara skrivbordet kvar då ju. härligt
Igår gjorde jag inte så mkt förrutom att målade, och sen på kvällen for jag till hollsvattnet...
Så idag tog jag Tim's moped hem till mej, sen cyklade järnet med Becka till skolan och vi hann ! HAHA
efter skolan chillade jag på med Katti och Helena, sen var de bara att cykla hem. Ta moppen till Hollsis och hämta Tim , sen köra tillbaka igen.. Då var vi på arbetsförmedlingen, och sen åkte vi körde vi till sävast och åt middag hos Lotte.
När vi skulle fara där i från så körde tim på min fot.. AJ AJ AJ ! Tack tim.

Väntar på att pappa ska komma hem, för då har han köpt en Loka åt mejj :) så medans jag väntar så hoppar jag in i duschen och sen blir det nog en TV kväll, iaf chilllar kväll. NAJJS! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0