Härliigt!

Vaknade vid halv 10 idag dårå, skulle börjaa kl 12 med Verkstad. Men när jag och Becka kom till skolan sa dom att den var inställt och att Svenskan var framflyttad ! så vi hade svenska kl 12, och fick sluta kvart i 1.. "ojj vilken jobbig dag". Snart ska jag städa i mitt rum, och dra ihop alla möbler mot mitten. Sedan välja vilken färg jag ska ha i mitt rum, så när mamma kommer hem far vi och köper färg så kanske börjar måla idag eller något ?
Det blir bra iaf.
Denna vecka har ändå gått riktgit fort, fast de har som inte börjat på allvar än. Men det kommer sen! haha
har även varit och fixat alla kurser, eftersom jag saknade tydligen 50 poäng enligt studievägledaren men när jag gick in på dexter så hade jag alla poäng. Så hon fixade det åt mej, så behöver inte tänka på det länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0