dom jag inte visste om

Idag då så väckte mamma mej vid 10, sen vare bara att göra sig klar och fara till Råneå !
Där hade pappas kusinträff eller något sånt. kände nästan inte igen nån, så nu vet jag lite mer vem jag e släkt med på den sidan.. och att släkten kommer från dalarna !
Vi fikade och grillade , sen vid 5 åkte vi hem. Då åt vi bara och sen for till min Faster för hon fyller 37 år idag, Grattis !
När vi hade vart där, så åkte vi till Henrik och Linda och var där ett tag.
Nu när jag kommit hem från allt så har jag flyttat ihoop möblerna till mitten, tejpat alla lister, spaklat, slipat, laggt papper över golvet och även letat fram penslar och rullar !  Så att jag kan börja måla när jag vaknat :)

Bilder kommer imorn tror jag nog, för sitter inte vid min bärbara just nu, så får inte in dom på datorn.. hahah

GooodnATT ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0