borta med vinden..

När jag skulle fara och hämta Beckaaa idag, så hittade jag inte min moppe nyckel, det e typ helt borta ?!
Så fick ta Tim's moped till skolan... Var skit stressad men vi kom itid iallafall.. ;D
Vi började ju kl 9, och fick typ sluta vid 10 då gick vi till studievägledaren och kollade upp vad vi hade valt för extra kurser. vi städade även skåpet och det var mkt som skulle bort ! Nu är inte Camilla i vårat skåp längre eftersom hon bytt linje. Så nu har Lina "flyttat" in där istället. Kulkul

Jag och Tim var och kollade när Viktor tatuerade sig. Det såg inte alls så skönt ut, men de blev säkert skit najjs när han blev klar. Vi var även och åt på Thai resturangen, men det är inte alls min "matstil".
Nu har vi sett klart Mysteriet På Greveholm, hahah den var ju lite rolig.
Just nu sitter jag i Sävast och pojkarna sitter och Ser på Rena Rama Rolf.. hahah
efter det ksa vi se på Fångarna på fortet ! tycker det är dummt att dom har det 3 gånger i veckan, då tar det ju slut på en gång? så vet inte vad dom tänkt, haha !

Men nu ska jag lämna ifrån mejj datorn !

SÅ CHAAAIIO ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0